Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69955/2014/14(спец. вип.)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. пр..- Слов'янськ Gumanìzacìâ navčal’no-vihovnogo procesu- Титул.
- Зміст.
Вища школа
- Оршанський Л. Проблеми, пріоритетні напрями та завдання вітчизняної професійної освіти. - C. 3-11.
- Пономаренко Т. Використання інтерактивного навчання у процесі формування управлінської культури керівників дошкільної освіти. - C. 12-21.
- Вовк Н., Лихолат О. Особливості вивчення процесу виготовлення весільного вишитого рушника в навчальному курсі "домознавство". - C. 21-29.
- Бурдун В. Організація самостійної роботи студентів внз в процесі їх професійної підготовки. - C. 29-36.
- Лихолат О. Екологізація світогляду майбутніх учителів технологій в процесі вивчення дисциплін спеціалізації "основи домашнього господарювання". - C. 36-42.
- Малихін А. Теоретичні аспекти проблеми змісту методичних знань та вмінь майбутнього вчителя технологій. - C. 42-52.
- Гусак Н. Модернізація підготовки майбутніх учителів трудового навчання за допомогою проектної технології навчання. - C. 52-56.
- Пристинський В. Стандарты критического мышления в формировании валеологического мировоззрения студентов высших учебных заведений. - C. 56-64.
- Макарова Л. Диференціація навчання в контексті особистісно-орієнтованої парадигми. - C. 64-70.
- Манько В. Формування конструкторських умінь студентів у процесі вивчення графічних дисциплін. - C. 70-80.
- Василенко М. Формування професіоналізму майбутнього педагога у світлі вимог галузевої концепції розвитку неперервної педагогічної освіти. - C. 80-85.
- Ткаченко Т., Хілько Л. Перспективи використання художніх творів при навчанні іноземних мов студентів неспеціальних факультетів педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 86-91.
- Стешенко Б. Сутність формування організаційної культури майбутнього педагога. - C. 91-97.
- Чорнусь С. Формування інженерної компетенції спеціаліста в умовах реформування освіти. - C. 97-102.
- Хілько Л., Ткаченко Т. До проблеми навчання аудіюванню студентів немовного вузу. - C. 102-109.
Історія педагогіки
- Стешенко В., Бєлікова М. Становлення та розвиток проектно-технологічної освіти в Україні. - C. 110-117.
- Цибулько Г., Будаговська О. Суть та особливість філософсько-педагогічних поглядів представлених у працях російських учених наприкінці XX – початку XXI сторіччя. - C. 117-124.
- Кітова О. Продуктивна педагогіка у "прогресивній освіті" Д. Дьюї. - C. 124-132.
- Цибулько Л., Новолаєва А. Гуго Гаудіг – "архітектор школи свободи" Німеччини. - C. 132-137.
- Чепіга І. , Караїмчук І. Історична сформованість проблеми громадянської соціалізації у вихованні старших підлітків. - C. 137-145.
Загальна школа
- Сидоренко В., Стешенко В. Трудове навчання в загальноосвітній школі як основа формування технологічної культури учнів. - C. 146-153.
- Цина А. Шляхи вирішення проблем сучасного трудового навчання учнів основної школи. - C. 153-160.
- Алфімов Д. Теоретико-методологічні основи виховання лідерських якостей школярів. - C. 160-165.
- Сипченко В., Бурчак С., Прокопенко Ю. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів. - C. 165-171.
- Омельчук О. Профільна технологічна підготовка як чинник розвитку творчої особистості школяра. - C. 171-180.
- Вимоги до оформлення статей. - C. 184-188.
| 2014 | | № 14(спец. вип.)
|
|
|
|